ASRAR mania
مذهبی ،علمی،شعروغیره ....
شنبه 12 فروردين 1391برچسب:, :: 16:22 ::  نويسنده : iman .D

ماوس مدل Razer Naga با 12 دکمه تعبیه شده در کنار خود، ابزاری بسیار کارآمد برای آن‌هایی است که طرفدار بازی‌هاي کامپیوتری آنلاین (مانند WoW) هستند



ادامه مطلب ...


شنبه 12 فروردين 1391برچسب:, :: 16:20 ::  نويسنده : iman .D

این ماوس بر‌خلاف سایر نمونه‌هاي متداول، روی سطح حرکت داده نمی‌شود و نشانه‌گر ماوس روی صفحه نمایش با انگشتان کاربر به حرکت در‌مي‌آید



شنبه 12 فروردين 1391برچسب:ماوس جدید, :: 1:43 ::  نويسنده : iman .D


ماوس‌ها، به عنوان یکی از ابزارها و همرا‌هان همیشگی کامپیوترهای نسل جدید، در طول سال‌هایی که از ظهورشان مي‌گذرد، همواره دستخوش تغییرات فراوانی در طراحی و روش ساختشان شده‌اند. این تغییرات معمولاً به دو دلیل عمده صورت مي‌گیرند. نخست راحت‌تر‌کردن کار با ماوس و به اصطلاح «خوش دست» کردن آن و سپس استفاده از ماوس برای یک منظور ویژه و خاص (مانند بازی‌کردن، طراحی و‌...). در این دو صفحه گزارشی تصویری داریم از ماوس‌هاي جدیدی که به تازگی وارد بازار شده‌اند.

 

ماوس مدل Eclipse (‌کسوف) که جدای از طراحی زیبا، حالت ارگونومیک مناسبی دارد و بدنه آلومینیومی آن، باعث سبکی و راحتی کار با آن مي‌شود.

 



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ

از اینکه مارا انتخاب کردید ممنون
موضوعات
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ASRAR mania و آدرس asrarmania.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 976
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1